Avatar billede ps76 Forsker
02. august 2015 - 18:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Google drev backup

Jeg har købt en tb på google drev til mine fotos- men jeg kan ikke lige se  hvordan jeg rent fysisk gør det - udover selvfølgelig "copy/paste".
Er det ikke muligt at have pgl. mappe liggende på skrivebordet, og så simpelthen lægge sine fotos dér, ligesom man ville gøre i f.eks. dropbox? Kan ikke se hvordan man får en google drev genvej hevet over?
Avatar billede buddy45 Juniormester
02. august 2015 - 20:01 #1
Avatar billede ps76 Forsker
02. august 2015 - 20:13 #2
Jamen det HAR jeg downloadet. Det giver så 3 mapper på skrivebordet: Sheets, Slides og Docs. Mine billeder ligger på My drive - kan ikke lige se dem via disse genveje?
Avatar billede buddy45 Juniormester
03. august 2015 - 06:26 #3
Du skulle også kunne se drevet i din stifinder:
http://i62.tinypic.com/xmv4hf.png
Avatar billede buddy45 Juniormester
03. august 2015 - 06:31 #4
Undervejs i installationen af skulle du logge på.
Derved oprettes Google Drev folderen på din computer.
Smid billederne over i denne mappe (i Google Drev folderen). Så synkroniserer de automatisk så de er tilgængelige på alle enheder hvor du har Google Drive.
Avatar billede ps76 Forsker
03. august 2015 - 09:46 #5
ja, nu er den der...havde vist ikke helt afsluttet installationen.
Tak for det - giv et svar.
Avatar billede buddy45 Juniormester
04. august 2015 - 07:05 #6
Tak. Men læg du bare et svar selv og behold dine points. :-)

Go' dag.
Avatar billede ps76 Forsker
04. august 2015 - 10:39 #7
ok tak