Avatar billede 8600jlo Novice
03. august 2015 - 09:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mens jeg venter på Windows 10

Min Pc er kontrolleret og en opgradering er reserveret, får jeg at vide når jeg klikker på ikonet på proceslinjen.

Den hvide Windows 10 ikon har været væk, men er tilbage på proceslinjen, hvor der står: "Ok, giv mig besked når det er klar"

"Windows Update" er opsat til "Hent opdateringer, men lad mig vælge om de skal installeres"

Når Windows 10 opgraderingen er klar til at blive installeret, kan jeg så hente den til et USB stik, der er formateret med 16 Gb ledigt plads, eller en extern harddisk?

Min HP PC er præinstalleret med Windows 7 og senere opdateret med SP1, jeg har en produktnøgle til Windows 7.

Der er jo langt tid til at få den hentet og installeret, så jeg vil vente nogen tid med at gøre det.

Hvordan bærer jeg mig ad, når jeg modtager besked om at opgraderingen er klar?

Det vil sikkert interessere andre Windows brugere end jeg.
Avatar billede groenaert Novice
03. august 2015 - 10:18 #1
Du kan hente Windows 10 på følgende link: http://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10
Når du har hentet den korrekte Bit udgave, kan du vælge om der skal oprettes en ISO fil, laves EN bootbar USB key eller om du vil opgraderer nu.

Grønært
03. august 2015 - 10:24 #2
Du SKAL opgradere den nuværende installation ved at anvende Microsofts opgraderingsprocedure. Herved godkendes den pågældende pc til at køre Windows 10. Det erstatter tidligere aktiveringsproces.

Derudover kan du downloade en iso-fil, så du efterfølgende kan lave en nyinstallation.

Nederst på denne side finder du et link, så behøver du ikke venet længere;-)
http://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10?OCID=WIP_r_Win10_Body_AddPC
Avatar billede poko1 Ekspert
03. august 2015 - 11:43 #3
En PDF Fil Med link og vejledning!
http://gratisupload.dk/f/8ssj4bgmb9/
Avatar billede Slettet bruger
03. august 2015 - 12:31 #4
hvis den bare ikke kommer er det her løsningen vist på youtube

cmd skal køres som administrator

https://www.youtube.com/watch?v=fn8x_az0ywM

har lige lavet 2 maskiner den slet ikke ville noget som helst med

endnu en mystisk fejl fra microsoft
Avatar billede 8600jlo Novice
22. september 2015 - 17:32 #5
Siden jeg oprettede denne tråd, har jeg fået besked om at min opgradering er klar.
Det kunne jeg også se i Windows Update. Jeg har imidlertid valgt at skjule opgraderingen.
Efterfølgende kan jeg se at filen ligger under "gendan skjulte opdateringer"
I går kom der igen besked om at opgraderingen er klar, også denne gang har jeg valgt at skjule opgraderingen.
Nu kan jeg se at den seneste fil er større end den første. Jeg vil afvente lidt endnu med at opgradere.
Jeg takker for svarene på min tråd, som jeg betragter som løst og kan lukkes.