Avatar billede Mik2000 Professor
03. august 2015 - 20:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tab index på ikke-form element

Hej

Jeg har lavet en drop down liste ved hjælp af divs.

Den bruger jeg i en formular, men jeg har et problem. Jeg har herunder forenklet problemet

<input type="text" name="a">

<input type="text" name="b">

<div class="minSelect"><!-- MERE KODE HER --></div>

<input type="text" name="d">

Når jeg bruger TAB til at skifte mellem felterne, så springer den selvfølgelig ikke til min div, da det ikke er et form element.

Men er der en måde man kan få den til dette - helst så automatisk så muligt så man ikke skal sætte tabindex på alle elementer.

Har set det gjort før, men kan simpelt hen ikke finde det, eller finde noget der fortæller hvordan
Avatar billede Mik2000 Professor
10. august 2015 - 01:51 #1
Bump
Avatar billede GoMonkey Nybegynder
09. september 2015 - 10:38 #2
Hej,

tjek om ikke det her kan hjælpe dig
https://api.jqueryui.com/tabbable-selector/
Avatar billede Mik2000 Professor
09. september 2015 - 15:43 #3
Fik det faktisk løst delvist med det og delvist med noget i den beskrivelse der var, så der er point til dig :)

Tak for det :)
Avatar billede Mik2000 Professor
17. september 2015 - 12:50 #4
Smider du et svar er der point