Avatar billede AlanVildand Nybegynder
04. august 2015 - 01:14 Der er 4 kommentarer

Kan Firefox huske nogle bestemte sider?

Hej

Kan Firefox huske nogle bestemte sider, altså lave nogle undtagelser?
Jeg bruger en udvidelse; Lastpass. Og det kan den godt huske at forblive logget ind på, når jeg starter browseren.
Avatar billede jernrosen3 Forsker
05. august 2015 - 17:23 #1
Jeg er lidt usikker på, hvad du mener med :"huske bestemte sider, altså lave nogle undtagelser?"

Mit umiddelbare svar er : "Ja!" - under "Funktioner" - "Indstillinger" - "Sikkerhed" - Her kan du lave næsten alle de undtagelser du har behov for - inklusive èt password til alle hjemmesider.

Men måske jeg har misforstået spørgsmålet ?
Avatar billede AlanVildand Nybegynder
05. august 2015 - 19:45 #2
Ja, det er fakrisk mig der glemte at uddybe spørgsmålet.
Jeg har to-trins login på flest mulige sider, men jeg vil gerne slippe for at skulle skrive det hver gang.

Hvordan for jeg den til at huske googles eller facebook login?
Avatar billede jernrosen3 Forsker
06. august 2015 - 04:14 #3
Måske er Lastpass problemet.

Jeg får en advarsel øverst om jeg vil tillade at Firefox husker brugernavn og kode til siderne.

Og jeg har ikke problemer med at komme direkte på google, facebook og mange andre sider.

Evt. kan du tjekke følgende :
Under Funktioner..Indstill...Sikkerhed - V-tegn i "Husk adgangskoder" ?
Avatar billede AlanVildand Nybegynder
10. august 2015 - 09:36 #4
Jeg kan godt følge dig, men Lastpass er intet problem. Jeg har brugt det i årevis på Firefox og Chrome. Og Chrome kan godt huske login oplysninger på sider.
Lastpass er god til at udfylde automatisk login oplysninger, hvor problemet ligger, er dér hvor jeg to-trins bekræftelse, der kan Lastpass ikke være med.