Avatar billede Slettet bruger
06. august 2015 - 00:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Spotify data

hej jeg har Spotify på min mobil og når jeg er ude og køer så høre jeg musik via min mobil til AUX men der streamir jeg musik far mobil net 4G eller 3G men hvor mage data tage det ?? når jeg er hjemme så går jeg via wi-fi skal jeg gå offline eller hva
Avatar billede claes57 Ekspert
06. august 2015 - 10:28 #1
jeg er på anden musiktjeneste - men der kan jeg hjemme (wi-fi) trække filer ned på tlf, og så på farten være offline i appen og høre de hentede filer. Så bruges der ikke data undervejs. Jeg skal bare være online en gang i mellem, så mit musikforbrug kan registreres hos udbyder, så de kan afregne med musikere.
Avatar billede Slettet bruger
06. august 2015 - 12:29 #2
det er også det jeg gør :) det var det jeg vil vide Svar (til løsninger og pointgivning)
Avatar billede claes57 Ekspert
06. august 2015 - 13:48 #3
bare luk selv...
Avatar billede Slettet bruger
06. august 2015 - 15:10 #4
ok