Avatar billede Calle5463 Forsker
06. august 2015 - 09:56 Der er 1 løsning

D-Link -DIR-655

Jeg er en nød til netværk, så lidt kvalificeret hjælp jeg kan forstå udbedes:

Modem: Koblet på internettet (fiber) via EnergiFyn, WAOO, 50/50)
Router: D-Link DIR-655
Switch: TO-Link, TL-SG108

Historik:
Fungeret fint i ~3 mdr
I sidste uge fik jeg pludselig LAN-problemer med at komme på internettet men ikke hjemmenetværket med både min bærbare (Lenovo T61, WIN 8 Pro??) og min stationære pc (skrammel, WIN 7 Home Premium, SP1).

Min hustru oplevede ikke (og gør stadig ikke) problemer med sin bærbare der er WAN.

McAfee har ikke registrerenogen trusler

Efter noget fysisk flytten rundt med router og switch samt installering af McAfee, fungerede LAN indtil i dag - nu har jeg præcist de samme udfordringer.

McAfee har ikke advaret om nogen trusler.

Support ved EnergiFyn ser (selvfølgelig) ingen fejl, når de "kigger på mig" fra deres side.

Loggen på D-Link siger mig ikke så meget, men umiddelbart ser det ikke ud til der er meldt fejl på noget.

Hjæææælp! (Starter jeg bilen og smider D-Link'en i hovedet på forretningen som det første eller .....?)
Avatar billede Calle5463 Forsker
01. september 2015 - 00:21 #1
Lukker og slukker