Avatar billede dudesicko Novice
07. august 2015 - 18:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Chrome, der automatisk lukker bestemte sider igen, hvordan gør jeg det ?

Hej, jeg har lige skiftet fra Firefox i går til Chrome, jeg havde et fedt addon til Firefox, som automatisk lukkede sider jeg ikke ville have, nej ikke en Popup Blocker i sig selv, men bare en der feks ikke tillader www.julemanden.dk eller www.nissernekommer.dk

Altså jeg smider nogen ind på en liste, eller bare højre klikker hvad det nu er tilgængeligt, og så snart den side åbner vil fanen blive lukket med det samme igen.

Men har ikke kunnet finde den nogen steder endnu til Chrome :(
Avatar billede claes57 Ekspert
07. august 2015 - 19:22 #1
http://www.rackspace.com/knowledge_center/article/how-do-i-modify-my-hosts-file
så virker det automatisk i alle browsere på maskinen, og du slipper for ekstra add-ons, der følger med i din færden på nettet.
Avatar billede dudesicko Novice
25. november 2015 - 13:42 #2
Smider du et svar så jeg kan lukke :) ?
Avatar billede dudesicko Novice
10. december 2015 - 19:08 #3
Lukker selv så :)