Avatar billede Rune Sommer Mester
08. august 2015 - 00:32 Der er 1 løsning

Flyt default + nyt kort fra GarminGPS til SD-kort

Jeg har netop købt en Garmin GPS nüvi 55LM, og jeg har det interne Vesteuropakort indbygget i den. Jeg har også købt kort til Østeuropa, og kun ved at slette en masse ting har jeg fået plads til de to kort på den interne 2GB hukommelse.

Jeg ønsker at flytte begge kort fra den interne hukommelse over på mit SD-kort. Men jeg synes mildest talt ikke at der er ret meget hjælp at hente nogen steder. Hverken til hvilket SD-kort der passer til enheden, eller hvordan det evt. formatteres med GPS-enheden. Og slet ikke noget information om hvordan jeg flytter begge kort væk fra intern hukommelse til SD-enheden.

Hvis nogen kan vise mig en video eller 5, der kan hjælpe mig med problemerne, vil jeg blive meget glad. Eller det er også fint hvis du kan guide mig igennem program-junglen.
Jeg er egentlig en habil IT-bruger, men med Garmin støder jeg altså panden mod muren.

Mvh. Rune
Avatar billede Rune Sommer Mester
23. august 2015 - 10:58 #1
Lukket