Avatar billede AlbertThomsen Nybegynder
08. august 2015 - 22:23 Der er 2 kommentarer

PCIE grafikkort

Hej

Jeg har et grafikkort Gigabyte GV-R545SL-1GI som jeg vil montere i et bundkort AM2FN4G-SATA2, der har siddet et andet kort i og det virkede ok, men når jeg montere det her virker det ikke, kortet er prøvet i en anden pc, hvor det virkede fin.
Når det nye kort er monteret virker den onboard vga stik ikke og heller ikke det på PCIE kortet, uanset hvad jeg sættet det til i bios som primary graphics adapter.
Har den nyeste bios installeret.
Jeg køre windows 10.

Jeg håber at der er nogle som kan hjælpe.

Venlig Hilsen
Albert
Avatar billede AlbertThomsen Nybegynder
09. august 2015 - 13:49 #1
Hej igen

Bundkortet hedder am2nf4g-sata2 og ikke am2fn4g-sata2 som jeg har skrevet i første indlæg.
jeg beklager fejlen.

Venlig Hilsen
Albert
Avatar billede AlbertThomsen Nybegynder
24. august 2015 - 21:21 #2
Hej igen

Jeg har selv fundet svaret, som ligger i at det skal have en ekstra 12 volt strøm, altså et bundkort med et 24 pins stik, mit har kun et 20 pins stik.

Mvh
Albert