Avatar billede 220661 Ekspert
11. august 2015 - 16:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problem med Homebox fra TDC?

Hej.
Jeg har følgende problem:
Jeg modtager mail fra Jubii på web.
På min stationære der er på trådet netværk, kan jeg ikke logge færdig på siden og åbne mails.
På min bærbare (Windows 8) og en tablet kan jeg godt logge på siden og hente/se mails der ligger i indbakken fra den trådløse forbindelse.
Følgende er prøvet:
Slukke og tænde for udstyret flere gange.
Trykke på reset knappen for at nulstille router.
Deaktivere både antivirus og firewall på den stationære pc.
Har kørt CCleaner for at rydde op i cookies
Har også kørt AdwCleaner og Malwarebytes der ikke finder noget som helst.

Det skal siges vi her i weekend har haft problemer med nettet da der var udfald på grund af torden fra lørdag nat. Men udstyret var på nævnte tidspunkt ikke koblet på, så jeg kan ikke tro at udstyret er skadet af lyn.

Er der nogle bud på hvad jeg kan gøre?
Avatar billede 220661 Ekspert
11. august 2015 - 16:28 #1
Problem løst.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. august 2015 - 16:30 #2
Jeg brugte kun IE som browser.
Så jeg hentede Firefox for at se om den kunne åbne siden, og det kunne den uden problemer.
Herefter åbnede jeg IE og gik ind i indstillingerne under avanceret og nulstillede browseren. Herefter virker min Webmail igen :-)
Til info for andre hvor siden måske ikke loader rigtigt :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
11. august 2015 - 20:07 #3
Det viser sig at adblock til IE er skyld i at webmail ikke åbner rigtig op.