Avatar billede mronet87 Forsker
11. august 2015 - 21:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Billig IP-telefoni

Hej alle eksperter

Jeg søger en billig IP-telefonløsning fra en computer til danske fastnetnr / mobilnr.
Jeg har brugt Skype, men det koster 54 øre. pr min. Hvis man fx tegner et abonnement på 120 min og de udløber inden måneden er omme. Så ryger man tilbage på taksten Pay as you go på 54 øre. pr min.

Der må da være en billigere løsning fra ens computer?
Avatar billede ptj_11 Forsker
11. august 2015 - 22:00 #1
Tag et kig på Viber:
http://www.viber.com/en/
/ptj_11
Avatar billede mronet87 Forsker
12. august 2015 - 06:52 #2
Tak for svaret. Men som jeg skrev. Så skal jeg ringe til andre mobiler og fastnet. Dvs. ikke en client.
Avatar billede ptj_11 Forsker
12. august 2015 - 13:59 #3
Du  kan ringe til alle mobiltelefoner med viber installeret.
Fastned duer det vist ikke umiddelbart til.
/ptj_11
Avatar billede mronet87 Forsker
25. februar 2016 - 05:00 #4
Jeg fandt selv en løsning billig ved X-Lite.