Avatar billede Hitman Praktikant
12. august 2015 - 13:01 Der er 4 kommentarer
Avatar billede FastEthernet Novice
12. august 2015 - 13:16 #1
Nummer 1. Ganske enkelt fordi, du får mulighed for højere hastigheder (såfremt dine enheder understøtter det), da den benytter sig af 802.11ac-standarden, hvorimod nummer 2 "kun" benytter sig af n-standarden.

Hvis du ofte overfører filer over lokalnetværket (eller hvis du har en 300+ Mbit forbindelse), vil det være en klar fordel med den højere hastighed.
Avatar billede claes57 Ekspert
12. august 2015 - 14:44 #2
jeg ville foretrække en homeplug-løsning.
Med en extender er der relativt svagt signal fra router til extender - men fint i begge ender. Da al kommunikation skal forbi router, så vil den svage forbindelse trække ned.
Med homeplug har du højere hastighed fra router til slutpunkt, og vil derfor alt i alt få en bedre hastighed.
Avatar billede apx Nybegynder
02. marts 2016 - 11:57 #3
I really appreciate the kind of topics post here. Thanks for sharing us a great information that is actually helpful. Good day! http://homelandsweepstakes.com
Avatar billede Kavita Rawat Praktikant
09. juli 2018 - 10:00 #4
I love this topics and hope will see next time again. https://www.offerscontest.com/