Avatar billede petersen7913 Forsker
12. august 2015 - 20:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke læse SD kort (Nokia lumia 630)

Hver gang jeg slukker helt for min mobil og tænder igen får jeg besked om at der er problemer med SD-kortet.

'Det ser ud til at der er et problem med SD-kortet. Skal vi scanne og løse evt. problemer?'

Hvis jeg vælger ja til at scanne tager det meget lang tid og nogle af mine billeder bliver ødelagt. Og hvis jeg slukker og tænder igen får jeg samme besked.

Hvis jeg siger nej starter den pænt op og jeg tror at alt er i orden.

Ved nogen hvad der giver fejlen og hvad jeg bør gøre?
Avatar billede kurt54 Ekspert
12. august 2015 - 22:29 #1
Prøv at tage kortet ud og rens kontakter og kontaktflade. Og så på plads med det igen...
Avatar billede petersen7913 Forsker
30. august 2015 - 15:38 #2
kurt54 - vil du lægge et svar så jeg kan lukke?

Jeg prøvede at tage ud osv, uden held. Men tak for forslaget :)
Avatar billede petersen7913 Forsker
27. september 2015 - 20:23 #3
Svar, for at lukke