Avatar billede petersen7913 Forsker
12. august 2015 - 20:28 Der er 1 løsning

80073fc9 når jeg vil hente en app

Jeg har haft problemer med at synkronisere med min Fitbit.

Jeg har så afinstalleret app på mobilen og forsøgt at installere igen.

Men ....enten får jeg 'handlig påkrævet tryk her' og så sker der ikke mere, eller også gør den klar til at installere og så får jeg en fejl 80073fc9.

Hm.... og hvad gør jeg så????

Nogle sider siger, at så skal jeg bare opdatere alle de apps, der ønsker at opdatere. Det vil jeg ikke for der er en masse apps jeg ikke ønsker at ha på mobilen.

Andre sider siger at jeg skal afvise 'pending updates' men det kan jeg ikke finde hvor jeg skal gøre.

Og så er der sider, der siger 'reset til fabriksindstillinger' - hurra ....

Gode forslag modtages
Avatar billede petersen7913 Forsker
30. august 2015 - 15:37 #1
SVAR ... for at lukke

Jeg endte med at gendanne til fabriksindstillinger. Først tog jeg billeder af de eksisterende indstillinger, apps osv.

Så gendannede jeg OG noterede hvert skridt i opsætningen.

Lidt træls men så har jeg en chance næste gange/hvis jeg skal gendanne igen :)