Avatar billede knowledgeListener Praktikant
13. august 2015 - 11:04 Der er 6 kommentarer

Outlook 2010: Kan ikke længere modtage mails

Jeg har en kollega som ikke længere kan modtage mails i Outlook 2010. Nede i bunden i Outlook under Synkroniseringsstatus står der 'Denne mappe blev senest opdateret 10-07-2015'. Hun kan dog godt sende mails, og hvis hun tilgår sin mail via en browser, så kan hun både sende og modtage. Hvordan kan man løse dette problem? Pudsigt nok var den seneste opdatering af mappen på hendes sidste arbejdsdag inden ferien, hvilket fik mig til at tænke på, om der er en funktion hvor man kan slå modtagelse af mails fra?
Avatar billede poko1 Ekspert
13. august 2015 - 11:37 #1
Avatar billede knowledgeListener Praktikant
13. august 2015 - 13:32 #2
Tak for dit link. Jeg kan dog ikke finde noget om, hvordan man kan løse problemet med ikke at kunne modtage mails i Outlook. Handler linket ikke kun om samspillet mellem Outlook og Internet Explorer?
Avatar billede poko1 Ekspert
13. august 2015 - 14:26 #3
Jeg mener også det løser andre problemer i det hele taget??
Men alt efter udbyder er der ofte mulighed på deres Hjemmeside at finde et reparations program!
Avatar billede Skifter24 Praktikant
13. august 2015 - 14:37 #4
Hvis hun kan sende fra browser, men ikke fra klient.
Så ku det godt lyde som om at i skal kigge på Imap Pop indstillingerne?? Måske den indgående forbindelse har skiftet navn eller kode/bruger ?
Avatar billede knowledgeListener Praktikant
13. august 2015 - 15:13 #5
Min kollega er taget hjem for i dag, så jeg har nok først mulighed for at teste jeres forslag på mandag. God weekend :)
Avatar billede knowledgeListener Praktikant
17. august 2015 - 08:41 #6
Jeg har kørt det FIX som poko1 linkede til. Dette løste desværre ikke problemet. Mht iMap og POP indstillingerne, så kan jeg ikke gennemskue hvad jeg skal gøre. Vi har ikke ændret på noget, så jeg forstår ikke, hvorfor det pludselig ikke virker. Jeg tror vi prøver at betale os til at en mand skal kigge på det, så jeg lukker derfor indlægget her. Men mange tak for jeres inputs :)