Avatar billede Godfather75 Nybegynder
13. august 2015 - 23:33 Der er 1 løsning

Installere Minecraft på synology Nas

Jeg har forsøgt i nogle dage at oprette en minecraft server på min synology Nas, men få en Java.net.ConnectException? når jeg forsøger at komme i kontakt med den.
Jeg har fulgt denne opskrift:
1 - installere Java Manager fra Package Center.
2 - Downloaded JDK fra oracle. jdk-7u79-linux-i586.
3 - Jeg installere JDK package med Java Manager.
4 - Installere Minecraft fra Package Center.(Package Source) http://packages.pcloadletter.co.uk
5 - Køre Minecraft server og tjekker log. Som starter at bygge en ny verden.
6 - Stop Minecraft server, når den er færdig.
7 - Download dem nyeste minecraft-server.jar fra Minecraft.
(minecraft_server.1.8.8.jar)
8 - Overskrive minecraft-server.jar med den nye Minecraft jar.
9 - Start the Minecraft.
10 - Ændrer  eula=false til eula=true i server.properties.
11 - Prøver at forbinde til serveren 192.168.1.110:25565 via multiPlayer, men få fejlen?
Avatar billede Godfather75 Nybegynder
27. september 2015 - 01:30 #1
Jeg fik det til at virke. Det viste sig at min Firewall ikke var slået fra på port 25565...hmmm :-)