Avatar billede Slettet bruger
14. august 2015 - 11:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

microsoft office 10

hej!
har indtil nu brugt office 2003 - en kort overgang samtidig med office 2007 - men har nu installeret office 2010 (og afinstalleret 2007). - så jeg har nu office 2003 og office 2010.
når jeg går ind i office 2010 kan jeg se mine div. dokumenter men jeg kan ikke se mine billeder???
skal der hentes eet el. andet program for at få de to offices til at samarbejde???
Avatar billede poko1 Ekspert
14. august 2015 - 14:47 #1
Prøv om du kan finde noget på Lene Fredborgs Block!
http://wordblog.thedoctools.com/#post63
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
14. august 2015 - 16:21 #2
Her er et direkte link til en artikel, hvor jeg har forklaret, hvad man kan gøre:
http://www.thedoctools.com/wordtips/flere-versioner-af-microsoft-word-paa-samme-pc/
Avatar billede Slettet bruger
14. august 2015 - 16:59 #3
#1 og #2
jeg har selv fundet ud af det nu - gjorde følgende:
åbnede billeder - herefter
pil nedad på feltet t.h. for fil-navn og her valgte jeg alle filer