Avatar billede nek Praktikant
14. august 2015 - 22:59 Der er 3 kommentarer

Socket error #10053

Jeg har et program, der automatisk overvåger ændringer på bestemte hjemmesider. nu er jeg begyndt på nogle af dem at få en fejl - Socket error #10053 forbindelsen afbrudt af værtscomputeren, Er det noget, jeg kan gøre noget ved uden at have dybere kendskab til bits og bytes og Internet - eller er det bare sådan, at nogle sites opfører sig, når de får besøg af automatisk overvågning. Hvis jeg taster urlerne ind særskilt får jeg nemlig ikke fejlen.
Avatar billede claes57 Ekspert
15. august 2015 - 11:23 #1
det kan være en timeout jf http://answers.splunk.com/answers/26331/windows-winsock-error-10053.html
men uden at vide mere, end det er 'et program' så er det svært at gætte.
De sider, du overvåger, er det egne sider på egne servere, eller andre sider ude i byen? Dem ude i byen kan du ikke gøre noget ved udover at forsøge med en anden måde at hente data.
Avatar billede nek Praktikant
15. august 2015 - 13:02 #2
Tak for svar
Næ så er der nok ikke meget at gøre ved det, med mindre du kender et program, der henter data på en anden måde. Det er eksterne servere, filerne ligger på, dvs det er ikke mine. Programmet hedder Update Patrol og virker fantastisk - det markerer med gult, når der er en ændring på siden - men der er altså nogle af hjemmesiderne, der giver den fejl
Avatar billede claes57 Ekspert
15. august 2015 - 13:24 #3
http://www.updatepatrol.com/
Firmaet selv har stoppet med support, og gider ikke.
IMPORTANT: Please understand that UpdatePatrol is sold with NO TECHNICAL SUPPORT.

We can not help you examine why UpdatePatrol does not work with particular sites, we cannot help with regular expressions, email notification problems etc. If that is a requirement for you, then please DO NOT ORDER UpdatePatrol. We actually discontinued UpdatePatrol, but due to many requests from customers and trial users, decided to keep selling it as-is, without any support.

If you require technical support, DO NOT ORDER UpdatePatrol.

Bare luk her - opret evt et nyt spg med "hjælp til UpdatePatrol" i overskriften. Alternativt - opret spørgsmål på deres fb side for at se, om en anden bruger igger inde med erfaringer. https://www.facebook.com/UpdatePatrol