Avatar billede Slettet bruger
16. august 2015 - 18:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kan ikke gå på internet selvom der er forbindelse

Har en Toshiba bærbar med windows 8,1, som ikke vil gå på internettet selv om der er forbindelse.
Hvad kan være problemet?
Har prøvet en del men ikke det rigtige har dog fået internet til at åbne i start men ikke på skrivebordet, nogen programmer der skal bruge internet virker andre gør ikke. Nogen der kan hjælpe.
Avatar billede claes57 Ekspert
16. august 2015 - 19:01 #1
din firewall blokerer for port 80?
Kan du komme det lidt nærmere - hvad virker, og hvad dur ikke?
Avatar billede Slettet bruger
16. august 2015 - 19:32 #2
internet explorer virker i start kan også komme på gmail fra start men kan ikke komme på internet fra skrivebord bl.a. skype virker heller ikke
Avatar billede claes57 Ekspert
16. august 2015 - 20:09 #3
se i kontrolpanel / windows firewall
Du kan måske se og klikke på en knap med 'brug de anbefalede indstillinger'
Herefter genstart, og test.
Avatar billede Slettet bruger
16. august 2015 - 20:40 #4
har jeg lige prøvet, ændre ikke på noget
Avatar billede claes57 Ekspert
16. august 2015 - 20:57 #5
gendan maskinen til fabriksstandard, og start helt forfra?
Avatar billede 220661 Ekspert
16. august 2015 - 21:22 #6
Eller gendanne tilbage til da det virkede med systemgendannelse.
Er det få dage siden  det virkede,kunne det måske løse problemet, så du ikke skal starte helt forfra.