Avatar billede VioDor Nybegynder
16. august 2015 - 21:59 Der er 2 kommentarer

Spærret ip adresser

Jeg er på en skole hvor man spærrer ip adresserne om aftenen så man ikke kan bruge internettet. Kan man komme uden om denne spærring? og hvis ja, hvordan?

Det er et åben wifi.
Avatar billede michael_stim Ekspert
17. august 2015 - 09:08 #1
Der er nok en grund til at skolen gör som den nu gör. Tror ikke du får hjälp herinde til at bryde mod de regler der nu er sat af skolen.
Avatar billede VioDor Nybegynder
17. august 2015 - 10:46 #2
Hej Michael

Det er slet ikke ment som en regelbrydning, det er ment som en udfordring jeg fik af en af skolens IT eksperter, da jeg sidder og roder med noget programmering og syntes så det kunne være sjovt at se hvad man kunne.

Men hvis du syntes det virker mærkeligt kan jeg bare fjerne opslaget

Det skal jo ikke virke ''ulovligt''

Hilsen VioDor