Avatar billede webnord Praktikant
16. august 2015 - 23:58 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Adgang til mine andre computers c-drev via internettet

Hej NG

Det sker ikke så sjældent at jeg lige skal bruge en fil, der ligger på min arbejds computer i sommerhuset (det er lige en køretur på 15+ km hver vej)
. Jeg vil derfor gerne have adgang c-drevet på sommerhusets computer hjemmefra.
Jeg kan sagtens få min søn til at tænde sommerhusets computer.

/HP
Avatar billede webnord Praktikant
17. august 2015 - 00:32 #1
og nej ikke Tonido
Avatar billede Blueeyez Mester
17. august 2015 - 08:40 #2
Teamviewer (så skal du heller ikke åbne porte)
Avatar billede webnord Praktikant
17. august 2015 - 13:08 #3
Hejsa
vil gerne tilslutte c-drevet i sommerhuset som et netværksdrev på hjemmecomputeren.
Avatar billede Blueeyez Mester
17. august 2015 - 13:16 #4
Så skal du muligvis have statisk ip i sommerhuset.. Men du kan bruge sftp/ftp eller webdav..

Hvilket OS er der på pcen i sommerhuset?
Avatar billede webnord Praktikant
17. august 2015 - 13:35 #5
win 7/10
Avatar billede Blueeyez Mester
17. august 2015 - 13:52 #6
Bare lige inden jeg roder for meget med det. Må løsningen så koste penge eller skal den være gratis?

Har hvad er dine kompetencer med IT sikekrhed?
Avatar billede webnord Praktikant
18. august 2015 - 11:39 #7
Hejsa

Ja det må gerne koste lidt
Sikkerhed ingen problem, da jeg kun har den åbnet i meget kort tid
Avatar billede webnord Praktikant
25. december 2015 - 03:10 #8
Hmm ingen trafik  lukker