Avatar billede hzt Nybegynder
18. august 2015 - 14:42 Der er 1 kommentar

Gamer PC

Hey!

Jeg leder efter en gamer pc, stationær, men har virkelig ikke meget forstand på det, derfor håber jeg der er nogle som kan hjælpe mig lidt.

Prisklassen skal gerne ligge et sted mellem 5-7000, dog kan jeg godt gå lidt højere, men så skal det være fordi jeg for meget mere for pengene.

Jeg spiller følgende spil, og vil gerne opleve dem i højeste grafik.

World og Warcraft, Dota2, Counter Strike Go.

Håber der er nogen som kan hjælpe.

Mvh Gustav

Ps. ønsker ikke noget hvor jeg skal samle den selv.
Avatar billede quakerzz Nybegynder
18. august 2015 - 18:42 #1
https://www.mm-vision.dk/vision-game-bedste-computer-til-spil
Denne her PC kan klare alle dine behøv.