Avatar billede clein1 Nybegynder
18. august 2015 - 15:51 Der er 3 kommentarer

Pc vil ikke starte

Hej alle
Min pc vil ikke starte op, når jeg trykker på power knappen kører blæserne et par omgange og slukker igen så kører de et par omgange og slukker igen, sådan bliver den ved ind til jeg slukker på væggen.

Hvad kan være kaput?

På forhånd tak
Avatar billede 220661 Ekspert
18. august 2015 - 16:10 #1
Jeg havde først testet strømforsyningen:
https://www.youtube.com/watch?v=ac7YMUcMjbw
Avatar billede clein1 Nybegynder
15. september 2015 - 11:18 #2
Strømforsyningen virker fint.
Avatar billede clein1 Nybegynder
15. september 2015 - 11:34 #3
Har efterset motherboardet og tror det er det den er gal med, har nogle  (modstande /kondensatorers) eller hvad de nu hedder der er begyndt at bule ud i toppen og være lidt "irrede".

Har følgende motherboardet,

http://www.motherboards.org/mobot/motherboards_d/MSI/P965%2BNeo%2B%2528MS-7235%2529/

Nogen der ved hvor man kan finde et magen til eller et nyere der passer.?

På forhånd tak