Avatar billede Poid Nybegynder
18. august 2015 - 20:20 Der er 4 kommentarer

Kan komme ind på alle web adresser med undtagelse af interne adresser på android mini pc

Vi har nogle info skærme som skal kobles på en mini PC med Android styresystem og APPS men jeg kan koble alle web adresser op men bare ikke dem vi har oprettet lokalt
Der er både firefox og Chrome installeret med de går direkte på søgemaskiner.

hvad kan jeg gøre?
Avatar billede Blueeyez Mester
18. august 2015 - 22:28 #1
bruger du den lokale ip:80 ? (Antager siderne kører over port 80)
Avatar billede Poid Nybegynder
19. august 2015 - 19:17 #2
Hej
Jeg kører trådløs netværk da der ingen LAN stik er på enheden
Avatar billede Blueeyez Mester
19. august 2015 - 19:28 #3
Det ved jeg skam, men jeg tænker på i browseren..

fx: 83.94.121.236

Får dig på google.dk

de sider i har hostet lokalt. De maskiner de er hostet på har en lokal ip fx: 192.168.1.121

hvis du finder deres IP og hopper til deres IP så burde du ende på siden.. ellers skyldes det AP isolering i routeren (Vil jeg tro)
Avatar billede Blueeyez Mester
11. september 2015 - 00:04 #4
Smider svar og afmelder overvågning.