Avatar billede nekkos1112 Novice
18. august 2015 - 20:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Wordpress

Hej alle. Jeg har lige et spørgsmål angående wordpress.

Jeg har lavet en hjemmeside i wordpress. På denne side skal jeg gerne have lavet et brugerdefineret link, som så vises, når der klikkes på det.
Jeg har prøvet at sætte det op, men når man bruger linket, åbner linket i hele siden.
Kan man ikke få det lavet, så den side der skal vises gennem linket, vises i hovedsiden. Alså så mine menuer og logo bliver der. Lige som når man laver en side i wordpress og sætter den i menuen.
Der er tale om et link til en database form til netbrug.

nekkos.
Avatar billede Slater Ekspert
18. august 2015 - 20:52 #1
Sandsynligvis ikke på den måde, hvis vi snakker om en helt anden webside. Dit tema er med garanti ikke lavet i frames, og så kan du ikke vise en anden side på din, med din menu.

Så skal du selv lave en underside på din side, som kun indeholder en iframe, som så henter den anden side i den. Problemet med den løsning er bare, at iframes skal have en fast størrelse, og siden dermed ikke kan være responsiv eller dynamisk efter indhold.
Avatar billede nekkos1112 Novice
18. august 2015 - 21:16 #2
Som sådan kunne jeg også godt bare lave et framesite i web-eks. Men dermed mister jeg så lidt muligheder i forhold til at bruge wordpress.
Men hvis det ikke lige umiddelbart kan lade sig gøre, bliver det i første omgang til et framesite.
Avatar billede nekkos1112 Novice
19. august 2015 - 16:21 #3
Men smid et svar og sp lukker vi den der
Avatar billede Slater Ekspert
19. august 2015 - 16:42 #4
Fair, tak.