Avatar billede rasmusl96 Nybegynder
19. august 2015 - 00:37 Der er 6 kommentarer

Mystisk problem - Kan ikke få oprettet mit D Drev

Hej alle sammen.

Jeg håber virkelig at en af jer kan hjælpe mig med et problem, jeg har lige installeret Windows 10 på min computer, da jeg så går ind får at skulle tilføje min HDD, så kan den ikke rigtig finde den, det virkede da jeg havde Windows 7 installeret, der kunne den godt finde den, så jeg kunne få den oprettet, men efter jeg har formateret hele min PC og installeret Win 10, så kan jeg åbenbart ikke finde den funktion. Du kan se et screenshot af min skærm her: http://prntscr.com/868242
Avatar billede claes57 Ekspert
19. august 2015 - 10:22 #1
i enhedshåndtering, hvor den vises - klik på disken, og se om der er bemærkninger (fx fejl 10 - enhed stoppet) under egenskaber.
Avatar billede rasmusl96 Nybegynder
19. august 2015 - 14:20 #2
Det ser helt fint ud: http://prntscr.com/86et26
Avatar billede claes57 Ekspert
19. august 2015 - 14:55 #3
der mangler måske en driver til motherboard til support af 1tb store diske. Prøv at hente alle drivere til mobo.
Avatar billede rasmusl96 Nybegynder
19. august 2015 - 15:02 #4
Alle drivere er installeret
Avatar billede rasmusl96 Nybegynder
19. august 2015 - 15:07 #5
Det er også underligt, jeg kan kun se en harddisk hvis jeg går i cmd og skriver diskpart og så list disk: http://prntscr.com/86fbb6
Avatar billede claes57 Ekspert
19. august 2015 - 15:17 #6
Det er så generelt i Windows, så måske noget i bios skal stå anderledes? Jeg er tom for idéer ellers.