Avatar billede rosen7 Nybegynder
19. august 2015 - 22:01 Der er 2 kommentarer

Computer eller internet problem?

Hej.

Min Lenovo G780's internet går hele tiden ud, hjemme hvor jeg bor. Jeg har oplevet, at hvis jeg er hjemme hos andre, så kan jeg slet ikke komme på deres internet. Den bliver slæbt 2 steder ofte, hvor det ene sted går ud ca. hver time, og det andet sted bliver den bare ekstrem langsom...

Jeg har prøvet at gendanne fuldstændig op til flere gange, men uden der er sket noget som helst.
Har desuden både prøvet, at skifte router, og internetudbyder. Har aldrig oplevet virus, eller noget andet lignende.

Den har har været sendt til noget "tjek/fejlfinding" nede i Tyskland, men de kunne ikke finde problemet så jeg fik den tilbage igen.

Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe. Med det lidt "usædvanlige" problem formoder jeg - da jeg ikke kan finde noget konkret info andre steder.

Computeren blev købt i september 13 på komplett.dk

Frederik......
Avatar billede buddy45 Juniormester
20. august 2015 - 07:04 #1
En lenovo pc plejer at være preinstalleret med System Update. Ellers kan du downloade den her: https://support.lenovo.com/us/en/documents/ts000518
Installer og/eller kør den og hent alle originale hardware drivere.
Se om det afhjælper problemet.
Avatar billede rosen7 Nybegynder
29. august 2015 - 00:17 #2
Tak for svaret.
Nu har jeg fået downloadet de forskellige ting, til min computer. Nu hvor der er gået et par dage, ser problemet dog stadig til at være der. Hvad kan det så være???
- Frederik