Avatar billede ej-blogger Nybegynder
20. august 2015 - 14:45 Der er 1 løsning

Blank forside i Prestashop

Jeg har en side - http://dansklejeteknik.dk - hvor jeg har flyttet alle filer og databasen fra et testdomæne (http://rilleit.dk/leje). Jeg har rettet samtlige steder i databasen, så det korrekte domæne står der.
Der er selvfølgelig også rettet i config filen.
Testsiden ligger hos one.com og den nye hos unoeuro.com.

Min Prestashopversion er 1.6.1

Backend virker fint, men frontend viser kun en hvid blank side.
Jeg får denne fejl:
Notice: unserialize() [function.unserialize]: Error at offset 2635 of 6066 bytes in /var/www/dansklejeteknik.dk/public_html/modules/shopgate/shopgate.php on line 547

Catchable fatal error: Argument 1 passed to ShopgateConfig::__construct() must be of the type array, boolean given, called in /var/www/dansklejeteknik.dk/public_html/modules/shopgate/shopgate.php on line 549 and defined in/var/www/dansklejeteknik.dk/public_html/modules/shopgate/vendors/shopgate_library/classes/configuration.php on line 463

Er der nogen der kan hjælpe mig på vej, så siden kan komme op at køre?

Hilsen Ellen
Avatar billede ej-blogger Nybegynder
21. august 2015 - 11:45 #1
Jeg har fået en løsning.

Afinstallerede  shop-gate modulet, og så virker det.