Avatar billede mdamsgaard1 Nybegynder
20. august 2015 - 21:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Spildt sodavand i tastatur

Hej alle,
Jeg har været så dum at spilde sodavand ned i mit tastatur. Slukkede den med det samme og startede den op igen dagen efter, men desværre virker tastaturet slet ikke. Der er ikke sket andet med den. Er der nogen mulighed for at rense tastaturet og få den til at virke igen, eller skal jeg bare droppe den og købe en ny?
På forhånd tak
Avatar billede claes57 Ekspert
20. august 2015 - 21:16 #1
du kan bare skifte tastatur - der er en alm reservedel og en god it-snedker kan skifte det ret hurtigt.
Avatar billede Pingu87 Nybegynder
21. august 2015 - 11:40 #2
Ville nok også blot skifte det...alternativt skal du i gang med anvist her: http://www.howtogeek.com/65073/how-to-thoroughly-clean-your-keyboard-without-breaking-anything/ (grædende blinkesmiley) :-)
Avatar billede mdamsgaard1 Nybegynder
27. august 2015 - 21:07 #3
Der er nu opstået det problem, at den nogle gange, når den starter op kommer med en høj bib lyd. Har læst noget om, at det kan være en knap der sidder fast, da det jo er noget fedtet stads jeg har spildt i den.

Spørgsmålet er bare: Det er en computer til 2.500 kr., som er omkring 3 år gammel. Hvis jeg går ud og køber en ny, bliver det i samme prisleje. Så kan det overhovedet betale sig at få den lavet?
Avatar billede mdamsgaard1 Nybegynder
30. august 2015 - 18:28 #4
?????
Avatar billede mdamsgaard1 Nybegynder
04. september 2015 - 01:24 #5
Endte med at købe en ny
Avatar billede andersv3 Nybegynder
04. september 2015 - 10:33 #6
Hvad koster et nyt tastatur?