Avatar billede Slettet bruger
20. august 2015 - 21:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Netgear signalforstærker

Har en sådan forstærker, men den virker ikke. Når jeg sætter den i stikkontakten tæt på Routeren, tænder både power og WPS. Men der kommer aldrig lys i ruden for Router.
Routeren er også Netgear en af de nyere med signalstyrke 5.
Er signalforstærkeren bare i stykker eller ?
http://www.gucca.dk/netgear-ex2700-n300-wifi-range-extender-traadloes-wifi-forstaerker-extender-p316216?pla=1&gclid=CNK88IK0uMcCFcHPcgodz7YKdg
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2015 - 22:01 #1
Ps. Når jeg holder WPS knappen inde nogle sekunder, begynder lampen at blinke grønt, og jeg formoder, at det betyde, at der søges?
Avatar billede kurt54 Ekspert
20. august 2015 - 22:39 #2
Det er wps kappen på din router du skal bruge - for at svække sikkerheden i en kort periode.
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2015 - 22:54 #3
Det havde du fuldstændig ret, Mange tak!
Læg venligst et svar :-)
Avatar billede kurt54 Ekspert
21. august 2015 - 00:22 #4
ping