Avatar billede Bahoz Nybegynder
23. august 2015 - 14:02 Der er 8 kommentarer

Blåt skærm

Hejsa
De første par dage gik min pc ud via en blå skærm, og derefter slukker den af sig selv. Nu her hvor jeg prøvede at tænde den, så skete det igen bare uden en blå skærm. Jeg har støvsuget min pc igennem, og den virker stadigvæk ikke. Jeg kan faktisk ikke engang tænde den som sådan, den stopper lige efter når der kommer " starter windowds ", dvs. at jeg ikke engang kan skrive min kode for at skulle komme på min pc.
Håber I kan hjælpe mig. :)
Avatar billede 220661 Ekspert
23. august 2015 - 20:05 #1
Hej og velkommen til.
Hvilket system kører du?
Har du installationsmedie, eller kom den pre installeret?
Kan den startes i fejlsikret tilstand ved at spamme F8 knappen direkte efter når du har trykket på startknap?
Kan den kunne du prøve at gendanne tilbage til da den fungerede korrekt.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. august 2015 - 20:06 #2
Hvad stod der i den blå skærm?
Kan du huske det?
Avatar billede Bahoz Nybegynder
24. august 2015 - 02:49 #3
Tak for det chef. Jeg har en Acer, hvis det er dét du spørger om. Jeg har også prøvet at gendanne tilbage til en tidligere version, og prøvet at trykke på de muligheder der var, men det hjælper stadigvæk ikke. Ang. det med blå skærm, jeg kan faktisk ikke huske det..
Avatar billede 220661 Ekspert
24. august 2015 - 17:20 #4
Hvis du kan køre i fejlsikret tilstand, så prøv at gå i denne computer og find dit C drev, og højreklik på dette. Under funktioner kan du vælge at drevet skal undersøges for fejl og rette disse. Der skulle være 2 bokse du skal tjekke af før du starter processen.

Hvilket Windows system har du?
Avatar billede Bahoz Nybegynder
24. august 2015 - 21:20 #5
Jeg har Windows 7. Jeg har prøvet mig frem, men kan ikke rigtig finde det. Kan du evt. give mig en forklaring på hvordan og hvorledes?
Avatar billede 220661 Ekspert
24. august 2015 - 21:31 #6
Avatar billede Bahoz Nybegynder
26. august 2015 - 17:22 #7
Virker stadigvæk ikke, jeg har kørt den igennem, men efter den var færdig, bliver den stadig sort
Avatar billede 220661 Ekspert
26. august 2015 - 18:11 #8
Systemgendannelse til før problem opstod, er det afprøvet?
Det køres fra fejlsikret tilstand. da den ikke vil boote helt op