Avatar billede pwn Forsker
23. august 2015 - 18:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

3. parts program der kan printe CD/DVD direkte med Canon Pixma iP7250

Jeg har søgt lidt på nettet og ikke mindst i dette forum. Mit problem er - som andres her - at jeg har købt en iP7250 for at printe på printbare CD'er. Jeg troede at programmet ville være det samme og ikke ringere end det, der fulgte med iP4700, som desværre er brændt sammen. Det medfølgende program er totalt låst i mere eller mindre ubrugelige skabeloner. Du kan fx ikke printe musikstykkernes navne i en liste, da tekstboksene ikke kan udvides.

Så; er der nogen der kender et 3. parts program, der kan udskrive på iP7250'eren?

mvh
Paul

PS: Downloadede programmet til iP4700 Easy Photo Print EX, men den finder kun den ikke eksisterende iP4700.
Avatar billede pwn Forsker
23. august 2015 - 21:53 #2
Det anvendes desværre kun i forbindelse med Avery's produkter, men tak for tippet. Jeg vil gerne printe direkte på skiven. Problemet er nok, at softwaren skal spille sammen med den enkelte printertype.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. august 2015 - 22:37 #3
http://www.audiolabel.com/
Denne skulle være kompatibel med Canon printer.
Avatar billede pwn Forsker
23. august 2015 - 22:59 #4
Super - det program køber jeg. Send set svar så vi kan afregne :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
24. august 2015 - 17:21 #5
Det var da fint det var brugbart :-)