Avatar billede tinaw25 Nybegynder
24. august 2015 - 15:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Visual Studio community 2015

Jeg har installeret Visual, men når jeg skal oprette et nyt projekt har jeg ikke mulighed for at vælge WEB? Så jeg kan vælge MVC??

Har prøvet at afinstallere programmet og installere igen og det virker heller ikke.

Hvad kan jeg ellers gøre?
Avatar billede arne_v Ekspert
24. august 2015 - 15:39 #1
Du skulle gerne have mulighed for at vaelge ASP.NET web forms og ASP.NET MVC.
Avatar billede arne_v Ekspert
24. august 2015 - 15:40 #2
Og af dem er ASP.NET MVC det mest moderne.
Avatar billede tinaw25 Nybegynder
27. august 2015 - 08:29 #3
det lykkedes mig at få det afinstalleret helt og så virkede det