Avatar billede jnrmgs Juniormester
24. august 2015 - 16:10 Der er 2 kommentarer

Drivere til AOC-skærm

Hej!

Jeg har netop købt en ny Lenovo stationær pc. Jeg er dog ikke sikker på at min skærm kører med de rigtige drivere? Jeg synes ikke tingene på skærmen er så skarpe, som ved den gamle pc!

Hvis man går ind på enheden i "enhedshåndtering" hedder den bare "Generic Non-PnP Monitor! Skærmen er en AOC E2250S WDNK. Jeg kan ikke umiddelbart finde drivere på producentens hjemmeside!

På forhånd tak!
Avatar billede Blueeyez Mester
24. august 2015 - 16:16 #1
Der er ikke drivere til skærme, men tjek kablet mellem skærm og grafikkort og hent nyeste drivere til din pc fra prducenten af den eller de dele du har i den..
Avatar billede 220661 Ekspert
24. august 2015 - 17:25 #2
Understøtter dit grafik kort den opløsning som din nye skærm skal køre med?
Tjek at opløsningen er indstillet korrekt, hvis skærm er understøttet.