Avatar billede RR13 Nybegynder
25. august 2015 - 10:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows 10 - Kontaktpersoner

Hejsa
Hvordan redigerer man kontaktpersoner, jeg kan ikke som i Outlook finde "indgangsknappen" til at lukke kontaktpersoner op.
Når jeg påbegynder en mail kan jeg se af den forslår navne på mine i forvejen indlagte kontaktpersoner, men jeg kan ikke få adgang til redigering/indlægning af nye. Har opgraderet fra windows 7 til 10.
Avatar billede claes57 Ekspert
25. august 2015 - 12:18 #1
Stifinder. I c:\brugere\[dit brugernavn] ligger en mappe kaldet Kontaktpersoner. Du kan klikke på en af dem for at redigere data, eller højreklikke på mappen og vælge Ny/Kontakperson for at oprette flere.
Avatar billede RR13 Nybegynder
25. august 2015 - 13:26 #2
Tak. Det prøver jeg!
Avatar billede claes57 Ekspert
25. august 2015 - 13:32 #3
bare luk spg, hvis det er ok - ellers vend tilbage.
Avatar billede RR13 Nybegynder
23. november 2015 - 12:55 #4
Hvordan lukker man et spørgsmål som er besvaret????