Avatar billede anba Mester
25. august 2015 - 23:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Min veninde kan ikke modtage emails fra mig afsendt fra min stofanetadresse.

Jeg har et mærkværdigt problem. Min veninde kan ikke modtage emails fra mig på sin Samsung s3 mobiltelefon. Men hun kan godt modtage dem på sin bærbare pc.
Jeg skriver  fra henholdsvis min mobiltelefon - iPad - og bærbare pc via min stofanetkonto ( men jeg opholder mig i mit sommerhus - så jeg er ikke hjemme hvor jeg har stofanetforbindelsen) jeg bruger Microsoft outlook som postprogram.
Jeg kan godt sende til andre. Min veninde bruger også stofanetkonto på sin mobiitelefon og sin bærbare pc. Hun kan godt modtage emails på sin mobiltelefon fra andre - og hun kan modtage emails fra mig sendt fra min hotmail og gmailkonto til hendes stofanetkonto.
Jeg kan også godt sende emails fra min stofakonto til min mands Samsung s3 til hans stofanetkonto.
Hvorfor mon min veninde ikke kan modtage på sin mobiltlf - kontoen er dog opsat på samme måde som min mands ????
Er der nogen der kan hjælpe med dette  - så ville vi være glade !!!!
Anette
Avatar billede claes57 Ekspert
26. august 2015 - 10:57 #1
på venindens tlf kan hun været kommet til at blokere dig. Det må hus se efter i det mailprogram, hun bruger (jeg er ikke til android, så der er jeg blank).
Avatar billede anba Mester
26. august 2015 - 13:17 #2
Tak for svar. Jeg kan dog ikke Samsung s3 se, at hun kan blokere nogen. Nogen der ved noget om det ?
Det er jo ikke i hendes  stofanetkonto eller Microsoft outlook konto hun har blokeret mig eftersom hun god kan modtage mine stofamails på sin bærbare og sin stationære pc - opsat med samme stofanetkonto som på mobiltelefonen. Så fejlen må jo rigtignok ligge på hendes telefon - men hvor - Thaysen the problem !
Andre der kan hjælpe ?
Avatar billede anba Mester
26. august 2015 - 13:18 #3
That is the problem ......skulle der stå......!
Avatar billede anba Mester
01. september 2015 - 08:10 #4
Ingen løsningsforslag ?
Avatar billede anba Mester
06. september 2015 - 09:53 #5
Så må jeg trække mit spørgsmål igen.