Avatar billede Jensemadsen Nybegynder
25. august 2015 - 23:35 Der er 11 kommentarer

Ukendt WiFi

I mit hjem har jeg 2 WiFi som jeg ikke kender.

Og nej, det er ikke noget som tilhøre naboen.

Jeg har prøvet at afbryde hovedafbryderen, men de er der stadig.

De bruger begge på kanal 11, og den ene sender med samme styrke som min egen router. Så det er ikke noget svagt og fjern signal ???

SID navnene er begge noget med blandede tal og bogstaver, som ikke giver mening.

Jeg har prøvet om jeg kunne lokalisere kilden ved at bevæge mig væk fra huset. Men nej, derved bliver signalet svagere. De har begge max. styrke inde i huset ???

Er det bare noget af PET's modbydelige legetøj købt for dine penge, eller har du et andet bud?
Avatar billede jjbirk Nybegynder
26. august 2015 - 06:48 #1
er der nogen playstation i boligen eller iphone/ipad eller andet der bruger wifi i boligen (tror jeg der er )
Avatar billede Blueeyez Mester
26. august 2015 - 08:32 #2
Tjek om der er enheder der deler wifi..

Ellers afbryd strømmen og se om wifi forbindelserne er der endnu hvis de forsvinder så tænd 1 gruppe ad gangen hver 5 min...

Det kunne jo os være du har et par routere stående som er glemt...
Avatar billede Jensemadsen Nybegynder
26. august 2015 - 19:27 #3
Nej alt er slukket.
Intet er tændt.
Jeg har ikke en spillestation.
Og nej, jeg har ikke en glemt router.

ALT og absolut alt er slukket. Inkl. hovedafbryderen til huset.
Avatar billede Jensemadsen Nybegynder
26. august 2015 - 19:34 #4
Nu ved jeg jo ikke om i også er en del af dette syndikat i Søborg. Jeres svar kunne godt tyde på det, og så giver det jo ingen mening og uddybe yderligere!

Terrorgruppen PET terrorisere jo alt i disse tider. Alt sammen under det påskud, at de leder efter nogen som er mere farlige end dem selv.

Men dem finder de ikke, da de ikke findes!

Jeg ved med 100 % sikkerhed, at det er noget trådløst som disse væsner bruger. Så spørgsmålet er "Hvad kan jeg gøre for at stoppe det"?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
26. august 2015 - 19:59 #5
Hør nu her: Hvis netværkene stadig er synlige når hovedafbryderen er slukket - så håber jeg, vi er enig om at det er noget, der kører på batteri. Så er der netop kun mobile enheder tilbage.

Hvis du i ramme alvor mener at PET har fattet så meget interesse for din gøren og laden, at de har sendt dig mesterspioner på halsen med IT-udstyr, der højt og larmende annoncerer sin tilstedeværelse, så bør du hurtigst muligt folde dig en staniolhat og ringe efter kvalificeret hjælp.

OBS! Let ironi kan forekomme i dette indlæg... ;-)
Avatar billede jjbirk Nybegynder
26. august 2015 - 21:29 #6
Hvordan kan du se der er nogen når ALT er slukket, tror nærmer du skal have noget hjælp her.
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2015 - 08:30 #7
Hvordan ser du de trådløse netværk !!!

I din router eller på computeren. På computeren vil man jo altid kunne se en masse trådløse netværk.
http://i.imgur.com/ANUeWQm.png
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2015 - 08:33 #8
#5 så bør du hurtigst muligt folde dig en staniolhat og ringe efter kvalificeret hjælp. ENIG.
Avatar billede Jensemadsen Nybegynder
27. august 2015 - 12:27 #9
-> CRKrogh

Nej, hvis hovedafbryderen er slået fra, så er der stadig liv i fx diverse aflæsere i varmeskabet.
Med lidt kendskab til denne strømkilde kunne man fx trække strøm herfra.
Personligt tror jeg det er noget helt andet, som jeg ikke vil nævne her, hvor der tilsyneladende er 80 % PET sympatisører.

PET's modbydelige indbrud i private hjem foregår jo ikke når beboerne er hjemme ... hvad er det du ikke forstår ved det ???

Og ja, PET har fulgt mig tæt siden 2009, og da i alle tilsyneladende allerede har stillet diagnosen "Psykisk syg", så giver det jo ingen mening, at jeg fortæller om de mange morbide ting de har gjort mod mig.

Selvom jeg jo godt viste, at disse væsner også gemmer sig på denne side, så ville jeg lige prøve om jeg alligevel kunne få et seriøst svar. Men som altid er min person mere interessant end alt andet.

Og svar til i 2 andre disciple ->

Når alt er slukket, så ser jeg PET's 2 WiFi vha. min gamle Xperia Arc.
Avatar billede jjbirk Nybegynder
27. august 2015 - 16:31 #10
Ring omgående efter den blå vogn, den er sku helt galt :-)
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2015 - 09:03 #11
Ser det sådan ud i oversigten på computeren, så er det helt sikkert PET ;-)
http://i.imgur.com/jzFzYWY.png