Avatar billede larsgrau Forsker
26. august 2015 - 12:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Click en knap på en anden formular

Hej

Jeg har en formuler hvor jeg har 3 faner med underformular jeg skal så fra den en underformular via vba trykke på en knap på en anden underformular jeg bruger denne kode

forms!ikkerettet.[Underordnet objekt256].kommandoknap3_click

Men det virker ikke rigtigt

nogen ide ?
Avatar billede neoman Novice
26. august 2015 - 12:16 #1
Et hint: "det virker ikke (rigtigt)" indeholder ingen information for andre end dig selv.

Hvis du vil have support så sig altid hvad du ønsker, hvad du gør og med hvilken kode, og hvad systemets response er.
Avatar billede terry Ekspert
26. august 2015 - 12:26 #2
Lars, I assume you are trying to execute code in the buttons OnClick event. I think you will find that the event is Private, hence the reason why "virker ikke rigtigt"

What you could do is move the code to a public function on the form and then you can call that function from the OnClick event, and also from other objects
Avatar billede larsgrau Forsker
01. september 2015 - 12:04 #3
Jeg kan god se den er ikke meget at arbejde med, men den kom ikke med nogen fejl.

men jeg fandt denne m[de at goere det paa

forms!ikkerettet![underordnet objekt258].form.kombinationsboks1 = me.data
Avatar billede terry Ekspert
01. september 2015 - 12:16 #4
Lars?
Avatar billede terry Ekspert
01. september 2015 - 12:18 #5
No idea how that would click a button on a form
Avatar billede terry Ekspert
09. september 2015 - 10:12 #6
Tak, hope you got something working
Avatar billede larsgrau Forsker
09. september 2015 - 18:25 #7
Ja jeg fandt en anden løsning på mit problem