Avatar billede torben lind Forsker
26. august 2015 - 12:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

login password og lommeregner i win10

Hej alle sammen.
Er der nogle der kan hjælpe mig med at få lavet et login i win10(den er for tiden uden login skærm)og også hvor finder jeg n lommeregner i win10 som der var i win7,jeg kan have liggende på skrivebordet.
Med venlig hilsen.
Torben
Avatar billede poko1 Ekspert
26. august 2015 - 13:17 #1
Tryk  Windows Teasten + R skriv netplwiz sæt flueben i brugere skal angive----osv
lommeregner ligger i Windows system 32
Avatar billede torben lind Forsker
26. august 2015 - 13:23 #2
Hej poko1.
Alting er nemt når men ved det.Begge løsninger virker,så smid et svar og point er på vej.
Mange tak for hjælpen.
Torben
Avatar billede poko1 Ekspert
26. august 2015 - 14:24 #3
Ok :)