Avatar billede submann Nybegynder
26. august 2015 - 17:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fart ikke max

Hej.

Jeg har et lille problem.

Min internet forbindelse er 60/60, men kun med stik i vægen.
Så snart det går gennem min router så falder den til ca. 20/20
Det gælder både kabel og Wi-fi.

Er der noget man skal slå til/fra i routeren ?

Routeren er en Netgear JNR3210, den er helt ny, så det burde ikke være fordi det er noget gammelt lort.

Jeg har prøvet at google det, men det blev jeg slet ikke kloger af.

Mvh.
Submann
Avatar billede aphandersen Juniormester
26. august 2015 - 18:28 #1
Jeg kan se at det er en 802.11n router. Kunne det tænkes at problemet var at dit trådløse netværkskort var en 802.11g, som er beskrevet her:

http://www.it-blogger.dk/foroeg-hastighed-af-traadloest-netvaerk/
Avatar billede submann Nybegynder
26. august 2015 - 19:27 #2
Se det hjalp på downloaden, ikke så meget på uploaden...
Men det må blive som det er... ;o)

Takker... ;o)