Avatar billede eiken Nybegynder
26. august 2015 - 21:34 Der er 1 løsning

Tilpas VLC player

Hej
Hvordan tilpasser jeg VLC-Player.
Når jeg vil afspille en Video-dvd så virker den fint, der kan dog opstå problemer med at 4:3 vises som 16:9 og omvendt.
Når jeg vil afspille TS, M2TS og MKV så er det helt galt, VLC fyldet 1½ skærm-billede og jeg må trække den flere gange for at komme til x,luk eller maximer knappen.
De sker også af og til med MP4.
Kan jeg opsætte VLC til fast at bruge 16:10, det fjerner den sorte kant i top og bund, og gir ikke væsentlig ændret billede..
?
Avatar billede eiken Nybegynder
14. oktober 2015 - 00:26 #1
ingen indlæg.
Ja Eksperten er ikke hvad det har været.
Eksperterne er smuttet, den gode tid tog med dem.