Avatar billede DrJonesdk Nybegynder
27. august 2015 - 00:29 Der er 3 kommentarer

Hololens app udvikling - Windows 10

Jeg søger 2 programmører og en designer, der vil være med til at udvikle apps til Hololens.
Vi starter på hobby-niveau, men forhåbentligt udvikler det sig hurtigt til fast arbejde og indkomst.
Alle vil blive hørt og få en lige del af alt overskud.
Hvis du er - Super dygtig - og god til at samarbejde, og ser Hololens som en spændende platform, så skriv lidt om dig selv, og vedlæg dit tlf nummer, så kontakter jeg dig.

Ps: Kun kandidater fra Sjælland vil komme i betragtning.
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2015 - 08:24 #1
Det er en super spændende platform og kan efter min mening benyttes på mange måder, så vil rigtig gerne høre mere om din idé og om de projekter du måske allerede har på tegnebrættet.

Jeg vil kunne spille ind med projektstyring, Design, UX/UI og frontend (HTML, CSS, Javascript) udvikling.
Hvilken rolle havde du selv tænkt dig at spille i et sådan samarbejde?

Jeg vil ikke skrive mit telefonnummer her, men du skal være velkommen til at kontakte mig på osj@device.dk så kan vi snakke mere om mulighederne.
Avatar billede DrJonesdk Nybegynder
27. august 2015 - 12:25 #2
Hej Ole
Mange tak for dit svar.
Du er med på listen, og jeg skriver tilbage til alle først i næste uge.
05. december 2015 - 21:13 #3
Vær obs på at Microsoft vidst søger efter projekter, og er jeres interessant nok er det ikke usandsynligt at de vil give jer et godt skub.

Prøv at søg lidt omkring, og virker det ikke, så overvej at ringe til Microsoft danmark og spørg til nogen der ved noget omkring projekter baseret på Hololens.