Avatar billede udige Novice
27. august 2015 - 13:25 Der er 1 løsning

Nyt netværkskode i Win10

Hej,
wifi-netværkskoden her i huset er blevet ændret (fra sådan noget 32-ciffer-agtigt noget til noget mere mundret) og drengenes windows 10-maskiner skal selvfølgelig indtste den ny kode - men hvordan gør man det i Windows 10?

Jeg troede egentlig at maskinen ville give en mulighed for at taste en ny kode ind, hvis den hidtidige ikke gav lov, men muligheden kommer aldrig?

Så hvad gør jer? Netværksnavnet er det samme (og Win10-maskinerne) kan sagtens finde netværket. Skal netværket glemmes/slettes (og hvordan gør man det?)?

Mvh
Ulrik

PS: jeg har aldrig rigtig forstået point-systemet herinde, håber ikke at jeg gør noget galt :-(
Avatar billede udige Novice
27. august 2015 - 17:24 #1
Har fået det løst: man skal bare trykke 'glem netværk' og så prøve med den ny kode, når pc'eren har fundet netværket igen.