Avatar billede Silencia Nybegynder
27. august 2015 - 14:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Beskyt ark med fungerende tabel

Kan det lade sig gøre at bibeholde tabeller automatiske udvidelse når man beskytter arket tabellen ligger i?

Jeg har en stor tabel der indeholder en række opslagskolonner og beregninger på baggrund af andre kolonner brugere skal indtaste i.

Jeg vil gerne låse arket så brugerne ikke kan taste i kolonner med formler men  hvor tabellen fortsat udvider sig automatisk når man taster på en ny linje.
Avatar billede natkatten Mester
27. august 2015 - 15:17 #1
Som jeg forstår dit spørgsmål, så kan du tillade indsættelse af nye rækker ved, at du ifm. beskyttelsen af arket markerer, at brugeren skal kunne gøre dette.

MEN der er mig bekendt ingen mulighed for at tillade, at der nederst tilføjes en ny række, når arket er beskyttet.
Avatar billede Silencia Nybegynder
28. august 2015 - 15:09 #2
Ingen andre der kan komme på noget godt til dette?