Avatar billede bankomanden Nybegynder
28. august 2015 - 10:04 Der er 1 kommentar

Synkronisere kalendere

Jeg vil gerne synkronisere min iphone, min ipad og min pc.
Når jeg opretter en aftale på min iphone vises den på min ipad og det samme omvend, MEN den vises ikke på min pc.

Når jeg opretter en aftale på min PC vises den fint på såvel iphone som ipad.

Hvor har jeg lavet noget galt.
Avatar billede sd8220 Seniormester
28. august 2015 - 14:01 #1
Hejsa
Du skal sørge for at være logget ind med samme kalenderkonto på alle tre enheder og sørge for at bruge den til at taste begivenheder i.

Dine i-enheder har jo oplagt en iCloud-kallender (dit AppleID), som de begge to er knyttet til, og måske har du også en google-konto på dem.

Hvis du /kan/ have en iCloud-konti på din computer, kan du også bruge den; men ellers er f.eks. en google-konto jo funktionel på alle tre enheder.

Husk også at tjekke, hvordan dine kalendere synkroniserer: automatisk/push, hert femte minut, hver time eller andet.

Umiddelbart tror jeg, at du har glemt at oprette begivenheder på din tlf/iPad i den kalender, som din computer kan se.

Under Indstillinger -< kalender, e-mail etc etc kan du vælge, hvilken kalender der skal være standard for nye aftaler.

Håber, det giver mening.

/Sebastian