Avatar billede cyperbent Mester
28. august 2015 - 10:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Opgradering til Windows 10

I forbindelse med den gratis opgradering til Windows 10, så har jeg forstået at når man har downloadet programmet "MediaTool" fra Microsoft's hjemmeside og brændt det på en DVD, så er det muligt at installere Windows 10 som en "ren installation"

Mit spørgsmål er om man skal opgradere via ikonet som vises nede i højre hjørne, når det skriver at Windows 10 er klar til at blive hentet og så derefter foretage en ren installation mht til licensnummer fra i det her tilfælde Windows 7 eller om man godt kan foretage en "ren installation" fra MediaTool uden at opgradere?
Avatar billede claes57 Ekspert
28. august 2015 - 11:41 #1
jf https://www.thurrott.com/windows/windows-10/5008/windows-10-tip-associate-your-pc-with-your-free-windows-10-license
du skal opgradere én gang. Så er pc kendt af microsoft, og du kan derefter lave ren installation.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. august 2015 - 16:17 #2
Enig i #1
Avatar billede cyperbent Mester
28. august 2015 - 21:29 #3
Ok. tak for svar.
Avatar billede cyperbent Mester
27. september 2015 - 18:39 #4
Spørgsmålet er hermed lukket
Avatar billede 220661 Ekspert
27. september 2015 - 19:03 #5
Ok. For at lukke spørgsmålet helt skal det stå som en grøn prik.
For at dette kan ske skal der lægges et svar der accepteres.
Hvis claes57 ikke vil have point lukker du selv tråden.
Avatar billede cyperbent Mester
15. oktober 2015 - 22:12 #6
Jeg har lukket spørgmålet,