Avatar billede ps76 Forsker
28. august 2015 - 13:52 Der er 1 løsning

Flytte makro

Jeg har et større regnskab for en klub, som jeg fører i Excel. Jeg har oprettet et par makroer til at automatisere arbejdet, virker fint. Nu skulle der nogle ændringer til, så jeg indspillede en tredje makro,som skulle kunne klare dette. Problemet er nu, at den makro kun er tilknyttet det regneark, jeg havde åbent, da jeg lavede den. Den ligger altså ikke med de to forrige, og dukker således ikke op, når jeg skal bruge den sammen med de andre.
De to andre ligger i "personal.xlsb" og tilbydes når jeg vælger "alle åbne projektmapper". Men den tredje nye er der ikke.
Hvordan får jeg flyttet denne hen til de andre? Den kan jeg kun se når jeg åbner "dens eget" regneark - hedder så bare "makro3"...?
Avatar billede ps76 Forsker
31. august 2015 - 16:59 #1
lukker - klaret manuelt.