Avatar billede Slettet bruger
28. august 2015 - 15:48 Der er 4 kommentarer

spørgsmål vdr email?

hej, vil høre om et generelt spørgsmål, ved nogen af jer eksperter , hvordan man kan finde en email på hjemmesider? også vil jeg også høre om et andet spørgsmål , er der nogen af jer her inde der har forstand på hjemmesider på nettet?
Avatar billede Slater Ekspert
28. august 2015 - 16:19 #1
Finde en e-mail på hjemmesider? Den skal vi vist lige have uddybet. Mener du slå op? Crawle? Hvad?

At have forstand på hjemmesider er der rigtig mange herinde der har, så stil bare dine spørgsmål - evt. i en mere præcis kategori.
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2015 - 15:59 #2
hej, det jeg mener mht at finde en email , er hvis der ikke står på en hjemmeside at de ikke har en email, hvordan man så kan få kontakt med dem ? . om man kan finde kontaktoplysninger på dem et sted på nettet fx?. og mht spil på nettet mener jeg fx om der er nogen der ved hvilke der findes rundt omkring på nettet, sådan nogen spil hjemmesider såsom www.lotto24.dk og www.lottoland.dk
Avatar billede Slater Ekspert
29. august 2015 - 18:48 #3
Hvis det er et .dk-domæne, kan du altid slå ejeren op på http://dk-hostmaster.dk - bare skriv domænet i boksen nederst på forsiden og tryk søg. Det giver dig dog kun navn, adresse og nogle gange et telefonnummer - ikke e-mail.

For andre TLD'er kan du bruge en whois service, men de giver ikke altid brugbare oplysninger.

Mht. til at få en e-mail, så er der ikke noget at gøre, hvis websiden ikke oplyser det. Der er intet krav om at offentliggøre sådan en.
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2015 - 16:49 #4
ok, mange tak for jeres svar. mht spil hjemmesider, kender i til nogen spil hjemmesider som min om disse her to web sider. www.lotto24.dk og www.lottoland.dk?