Avatar billede torben lind Forsker
29. august 2015 - 08:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

win10 update kører hele tiden

Hej alle sammen.
Jeg har et problem med windows10 update.
På den første computer installerede jeg win10 fra meddelelsen nede på proceslinien,det gik uden problemer.Da jeg i går ville starte på at installerer på en anden computer,der ikke havde symbolet på proceslinien(det er en ny/brugt der er installeret med en original win7 original),brugte jeg det link poko1 har vist her på siden,alt virker fint,den installerer win10,men når det kommer til hvor den skal søge efter update sker der ikke mere,den har kørt i 1/2 time.Jeg stoppede og prøve at installerer igen men med det samme resultat.Er der nogle der har været ude for det samme eller har en løsning på problemet.
Med venlig hilsen.
Torben
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2015 - 10:18 #1
"den har kørt i 1/2 time.Jeg stoppede og prøve at installerer igen men med det samme resultat"

Lad den nu tage det tid det tager - TÅLMODIGHED.
Avatar billede torben lind Forsker
29. august 2015 - 10:28 #2
Hej pixxel.
Tålmodighed er jo nok ikke det vi har mest af når vi sidder og venter.Jeg vil prøve igen senere i dag og give den en chance mere.Jeg kommer tilbage.
Tak for inputtet.
Torben
Avatar billede poko1 Ekspert
29. august 2015 - 14:05 #3
Prøv at starte Komandoprompt som administrator  indsæt  sfc /scannow  og se om der rettes noget? skalså genstartes
Avatar billede torben lind Forsker
29. august 2015 - 14:17 #4
Hej poko1 og pixxel.
Tak for inputtet poko1,men jeg skal bede pixxel om at smide et svar da det eneste der skulle til var tålmodighed,jeg er nu næsten færdig med at installerer win10.
Pixxel smid et svar og point er på vej.
Begge 2 tak for hjælpen.
Torben
Avatar billede torben lind Forsker
02. september 2015 - 08:52 #5
Hej Pixxel.
Hvis du er interesseret,så smid et svar som jeg skrev i min sidste kommentar.
Med venlig hilsen.
Torben
Avatar billede torben lind Forsker
12. september 2015 - 10:37 #6
Hej Pixxel.
Det ser ikke ud til at du er interesseret i point,så jeg lukker selv her.