Avatar billede per2edb Praktikant
29. august 2015 - 10:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

VBA kode for "placer forest"

Jeg har flere Datasheed på en form.
Jeg søger en VBA kode der kan sætte et valgt datasheed foran de andre ved overlapning (Det der i menuen er benævnt "placer forest"
Avatar billede per2edb Praktikant
01. september 2015 - 19:03 #2
Tak - Jeg prøver det
Avatar billede per2edb Praktikant
03. september 2015 - 11:38 #3
Det virker desværre ikke

Jeg har:

Public Declare Function BringWindowToTop Lib "user32" (ByVal hwnd As Long) As Long
Lagt i GlobalDeclarationModule

og:

Private Sub Form_Load()
      Call BringWindowToTop(Me.hwnd)
End Sub

Formen kommer ikke on top
Avatar billede fdata Forsker
03. september 2015 - 23:08 #4
Koden i Form_Load fyres jo af, når formen - tjah - loader.

Hvis du allerede har loadet dine datasheets og vil flytte et bestemt sheet forrest, skal du jo nok fifle lidt med koden, så du "peger" på det givne sheet.

Jeg kunne forestille mig at man skulle over i en konstruktion i stil med:

Call BringWindowToTop(Form_DitFormNavn.hwnd)